Brytyjska marka John Lewis w swojej najnowszej kampanii reklamowej wykorzystała słynny przebój grupy INXS Never Tear Us Apart. Tym razem wykonuje go nie Michael Hutchence, a angielska wokalistka Paloma Faith. Ten klasyk, oprócz pojawienia się w spocie, ukaże się także jako singiel piosenkarki 19.09 w brytyjskim sklepie iTunes. Praktyka wykorzystywania znanych piosenek jak tło do reklam telewizyjnych jest stara jak świat, lecz obecnie coraz częściej utwory te ukazują się jako single promujące danego artystę. Szerokim echem odbiła się już interpretacja Blue Velvet w wykonaniu Lany Del Rey w najnowszej kampanii H&M – utwór ten na dniach ma ukazać się w formie cyfrowej i z pewnością przyniesie wokalistce kolejny sukces.

Wracając do tematu Never Tear Us Apart, piosenka jest swoistym hymnem dla fanów INXS. Symbolicznie dokonało się to podczas wyprowadzenia trumny z ciałem Michaela Hutchence’a z katedry św. Andrzeja przez pozostałych członków zespołu oraz młodszego brata wokalisty Rhetta. W tle wówczas zagrano ten utwór. Wykonywana przez wielu wykonawców, a najpopularniejsze interpretacje to m.in. Toma Jonesa w towarzystwie Natalii Imbruglii czy Joe Cockera. W 2010 roku wydano nową wersję Never Tear Us Apart, którą wykonywali Ben Harper razem z Mylène Farmer. Ciekawostką jest fakt, że na polskim rynku reklamowym utwór INXS był również wykorzystany – w 2002 roku operator Plus GSM użył fragmentu tej piosenki w spocie telewizyjnym. W opinii internautów, jest to jedna z najlepszych reklam, jakie kiedykolwiek powstały w Polsce.

Nie ma więcej wpisów