Björk przez lata współpracując z najlepszymi reżyserami teledysków (m.in. Michel Gondry, Spike Jonze, Chris Cunningham), przyzwyczaiła fanów do najwyższej jakości artystycznej swoich klipów. Teledysk do jednego z jej sztandarowych utworów All is full of love, stworzony przez niesamowitego Chrisa Cunninghama, prezentowany jest na stałej wystawie Museum of Modern Art w Nowym Jorku. Po serii mniej udanych obrazów, do utworu Mutual Core z ostatniej płyty Islandki Biophilia, zrealizowany został kolejny majstersztyk.

Teledysk wyszedł spod reżyserii Andrew Thomasa Huanga i miał swoją premierę 11 listopada w Museum of Contemporary Art w Los Angeles. Fantastyczny wizualnie, pełen energii i wulkanicznych eksplozji obraz, przedstawia nieco wygórowane spojrzenie na ruchy tektoniczne ziemi. Początkowo wokół śpiewającej do pasa zanurzonej w piasku Björk, unoszą się kolorowe, misternie skonstruowane skały, by wraz z rozwojem piosenki przekształcić się w wybuchowe, wyrzucające lawę nieludzkie kreatury, próbujące scalić się ze sobą. Refrenowe eksplozje są ogniste i krótkotrwałe, jak erupcje wulkanów.

Teledysk ukazał się kilka dni przed wydaniem albumu bastards z remixami utworów z płyty Biophilia. Kompilacja będzie dostępna już 19 listopada, i zawiera prace m.in. Death Grips, Omara Souleymana i These New Puritans. Okładka albumu to także dzieło reżysera Andrew Thomasa Huanga. Przedstawia ona, pojawiającą się również w teledysku, twarz Björk złożoną z kolorowych płyt tektonicznych.

 

Nie ma więcej wpisów