Jak pisał wieszcz Krasicki: Uczyć bawiąc. Ta sama myśl przyświeca pomysłodawcom projektu Dumb Ways to Die, który ma zwrócić uwagę na zagrożenia, które czyhają na stacjach kolejowych, a wynikają z nieuwagi i lekkomyślnego podejścia do spraw związanych z bezpieczeństwem. Jak wiadomo, każda taka akcja ma na celu dotarcie do jak największej grupy osób i ten cel udało się osiągnąć twórcom wspomnianej akcji.

Zaledwie w przeciągu 5 dni video promujące kampanię obejrzało już ponad 3 mln ludzi na całym świecie i liczba ta rośnie z godziny na godzinę. Film przekazywany jest w zawrotnym tempie i stał się kolejnym świetnym przykładem viralu w marketingu wirusowym. Wszystko za sprawą animowanej historii przedstawiającej kolorowe stwory, wyśpiewujące refren set fire to your hair, poke a stick at a grizzly bear … Dumb ways to die … dumb ways to die-ie-ie, który w mig zapadnie Wam w pamięć. Sami zobaczcie. Uwaga, bo ten utwór uzależnia.

Nie ma więcej wpisów