Nie od dziś wiadomo, że Vincent Belorgey – francuski producent muzyczny i DJ, występujący pod pseudonimem Kavinsky – jest co najmniej automaniakiem. Cała historia jego romantycznie udręczonego nieumarłego alter-ego kręci się wokół motoryzacyjnej legendy lat osiemdziesiątych – Ferrari Testarossa (z włoskiego: czerwona głowa), a dwa z jego utworów noszą tytuły będące dla niego hołdem. To piękne auto jest też głównym bohaterem wszystkich wideoklipów Francuza (m.in. wspomnianego Testarossa Autodrive i najnowszego Protovision).

Nie jest więc największą niespodzianką, że Belorgey użyczył jednego z nagrań z debiutanckiej płyty do oprawy muzycznej francuskiej reklamy nowej linii elektrycznych samochodów BMW i. Nie wiadomo, czy wybór utworu zatytułowanego Odd Look (ang: dziwaczny wygląd) ma coś wspólnego z nietypowymi liniami reklamowanych aut, ale jedno jest pewne – muzyka Kavinsky’ego jest stworzona do nagrań powolnych przejazdów samochodów przed kamerą. Za utrzymany w stylistyce ostatniej części filmu Tron klip odpowiedzialna jest agencja JWT Paris.

To jednak nie jedyna nowa informacja z jego obozu związana z motoryzacją. Vincent ma pojawić się bowiem na gościnnych występach w najnowszej, piątej już odsłonie franczyzy gier komputerowych Grand Theft Auto, gdzie będzie gospodarzem swojej własnej stacji radiowej o nazwie NightDrive FM. Nie jest to dla niego pierwsze spotkanie z GTA, jako że w poprzedniej części gry w stacji Electro Choc mogliśmy posłuchać remiksu Testarossa Autodrive, który zmajstrował SebastiAn.

Nie ma więcej wpisów