Amerykańska gwiazda wybrała sobie dość oryginalny sposób zdradzania kolejnych szczegółów, dotyczących jej najnowszego albumu. Po tym jak fragment utworu Grown Woman został wykorzystany w reklamie Pepsi, Beyoncé wystąpiła w kolejnym spocie.

Tym razem diva wzięła udział w najnowszej kampanii reklamowej szwedzkiego giganta odzieżowego, czyli firmy H&M. Mimo tego, że już niedługo w strój kąpielowy będzie musiała wyposażyć się każda z pań, która planuje tegoroczne występy na plaży, to ważniejszym aspektem tego klipu jest warstwa muzyczna.

W wideo został użyty drugi już kawałek z 5. albumu Amerykanki – Standing On The Sun. Muszę przyznać, że utwór stylem przypomina wcześniej już wspomnianą piosenkę Grown Woman. Natomiast sam klip idealnie wprowadza nas w nastrój plażowania. Jednak jedna z ostatnich scen reklamy jednoznacznie kojarzy się z klipem Rihanny do singla Where Have You Been.

Ciekawe jak Beyoncé wplecie nowe utwory w dobrze znane już hity Halo, Single Ladies i Crazy In Love, których na pewno nie zabraknie podczas jej pierwszego koncertu w Polsce. Udało Wam się zdobyć bilety na Orange Warsaw Festival?

Nie ma więcej wpisów