Od zawsze wiadomo, że muzyka i moda są blisko ze sobą związane, artyści stają się muzami projektantów (np. współpraca Florence Welch i domu mody Gucci), a modelki afiszują się ze swoim przywiązaniem do muzyki (Kate Moss).

Teraz kolej na wspólną kampanię kultowego labela oraz firmy produkującej buty. Sub Pop obchodzi właśnie swoje 25-lecie i z tej okazji ukazała się specjalna linia obuwia marki TOMS z logo tej wytwórni. Dostępne w trzech kolorach, stylowe buty można zakupić za pośrednictwem strony sklepu oraz serwisu Nordstrom. Dodatkowo każdy klient, który dokona takiej transakcji, dostanie kod do pobrania różnych rzadkich nagrań podopiecznych Sub Pop. Kolejną zachętą do posiadania takiej pary na własność może być charytatywna działalność TOMS. Za każdy produkt kupiony w ich sklepie firma daje jedną parę butów potrzebującemu dziecku. Warto rozważyć taką transakcję, mając na uwadze fakt, że właśnie zaczął się sezon festiwalowy, a kalosze, choć praktyczne, są już dosyć oklepane.

Na tym nie koniec atrakcji związanych z ćwierćwieczem Sub Pop. Otóż 13 lipca w historycznej dzielnicy Seattle, Georgetown, odbędzie się Silver Jubilee Festival, na którym wystąpią zarówno weterani nagrywający dla tej wytwórni od wielu lat (Greg Dulli), jak i nowe nabytki (Metz). Wypuszczono już specjalny spot promujący to wydarzenie.

Nie ma więcej wpisów