Daft Punk, francuski duet, który można już nazwać ikoną elektroniki udostępnił w sieci kolejną akcję promującą nowy album Random Access Memories. Dwa tygodnie przed premierą krążka, artyści nasłali na warszawskie metro przypominające członków formacji androidy. Pojawiły się one na stacji Centrum i rozpoczęły jedną z popularniejszych akcji reklamowych ostatnich miesięcy, a nawet lat.

Kampania trwała trzy tygodnie i w rezultacie przyczyniła się do gigantycznego wzrostu sprzedaży płyty. Po dwóch dniach płyta pokryła się złotem i stała się najchętniej kupowanym albumem w Polsce. Również za sprawą androidowej akcji w metrze, singiel Get Lucky ma szansę zostać przebojem roku. Płyta Random Access Memories to kopalnia wspaniałych utworów i spotkanie nie tylko z Daft Punk, ale również z  Pharrellem Williamsem, Julianem Casablancasem (The Strokes), Giorgio Moroderem czy Nilem Rodgersem.

Wideo, które Wam prezentujemy, ukazuje kulisy całej akcji. Performance jakim można nazwać tę kampanię, został udokumentowany i opisany w wielu magazynach i w sieci.

Nie ma więcej wpisów