music is ... muzyka z najlepszej strony.

V Konferencja Muzyczna Audioriver w Warszawie

V Konferencja Muzyczna Audioriver / mat. prasowe

V Konferencja Muzyczna Audioriver / mat. prasowe

Znamy już szczegóły dotyczące programu nadchodzącej, piątej już Konferencji Muzycznej Audioriver, która po po trzech latach podróżowania po Poznaniu, Wrocławiu i Krakowie wraca do miasta, w którym została zainaugorowana – Warszawy.

Celem zapoczątkowanej pięć lat temu Konferencji Muzycznej Audioriver było poruszanie zagadnień ważnych i bliskich osobom działającym na scenie szeroko pojętej muzyki alternatywnej. Organizatorzy dużą część jubileuszowej edycji tegorocznego wydarzenia postanowili poświęcić więc ją bardzo istotnym kwestiom finansowania eventów oraz istnienia marki na Facebooku i wynikających z tego problemach. W programie wydarzenia również rozdanie nagród polskiej sceny klubowej – Munoludów oraz warsztaty producenckie – będzie się działo!

Konferencję o godzinie 13:30 rozpocznie debata zatytułowana „Świat po Facebooku”, dotycząca sytuacji, w której ponad rok temu znalazło się gro osób opierających swoją komunikację właśnie na najpopularniejszym portalu społecznościowym. Czy obcięcie zasięgu publikowanych postów zmusi marki tam funkcjonujące do regularnego opłacania za komunikację? A może zainauguruje masowe przeniesienie oraz wzmożoną aktywność na innych platformach? Połowa spotkania zostanie poświęcona na przedstawienie ciekawych przykładów skutecznej komunikacji, a druga na zadawanie bardzo konkretnych pytań na temat praktycznych rozwiązań.
Wiadomo już, że w panelu wezmą udział Monika Czaplicka – autorka bloga czaplicka.eu oraz książki „Zarządzanie kryzysem w social media” oraz Aleksander Szulc – reprezentant agencji Dozo Media i członek założyciel Polskiego Stowarzyszenia Blogerów i Vlogerów.

Po pierwszej debacie na uczestników będzie czekać bardzo emocjonujące ogłoszenie wyników plebiscytu Munoludy 2014 oraz oczywiście wręczenie statuetek. Konkurs organizowany przez portal muno.pl jest najbardziej miarodajnym wskaźnikiem popularności na polskiej scenie klubowej – w głosowaniu wzięło udział ponad 30 tysięcy osób, którzy nominowali w ośmiu kategoriach: miejscówka roku, odkrycie roku, event roku, podcast roku, klub roku, festiwal roku, artysta/zespół roku oraz DJ/Producent roku. Tę część Konferencji poprowadzi redaktor naczelny muno.pl – Aleksander Kubaczewski.

O godzinie 17:00 wystartuje z kolei kolejna debata, podczas której uczestnicy będą szukać odpowiedzi na tytułowe pytanie: „Czego sponsorzy oczekują od muzyki?”, a także: jakie wydarzenia czy projekty są najchętniej sponsorowane? Czego marki od nich oczekują? Jak dotrzeć do osób decyzyjnych i czego nie robić w kontaktach z nimi?
Swój udział w debacie potwierdzili już: Bartosz Dobrzyński – dyrektor ds. marketingu Play; Tomasz Dejnarowicz – autor Projektu Łowcy dla marki Jägermeister; Szymon Walkiewicz – założyciel agencji Walk (odpowiedzialnej za projekty takie jak Electronic Beats Festival, Red Bull Music Academy Weekender i Desperados The Wildest Night Party); Andrzej Nykowski – kierujący działem kreacji eventowej w agencji Allegro oraz Zbigniew Niedziałek – odpowiedzialny za współpracę z markami w Warner Music Poland, współwłaściciel niezależnej wytwórni płytowej Koka Beats i manager Pezeta. Spotkanie poprowadzi niezawodny rzecznik prasowy festiwalu Audioriver – Łukasz Napora.

Po trzech panelach wydarzenie przeniesie się z Uczelni Łazarskiego do Pin-Up Studio na Nowogrodzkiej 84/86, gdzie o 20:00 rozpocznie się druga edycja zamkniętych warsztatów dla producentów. „Co jest nie tak z moją produkcją?” po raz pierwszy odbyły się w 2014 w Krakowie, a ogromne zainteresowanie nimi przekonały organizatorów do kontynuowania tej idei, która ma na celu ulepszanie techniki młodych producentów: najpierw nadsyłają oni jednej ze swych autorskiej kompozycji, a po selekcji będą oceniani przez ekspertów. W tym roku będą to Function, czyli Amerykanin reprentujący wytwórnie Ostgut Ton i Sandwell District, Mothashipp – realizator i kompozytor, który pracował z takimi artystami, jak Mama Selita, Marika czy Pablopavo oraz Łukasz Napora, wcielający się również w prowadzącego tej części.

Nie ma Konferencji muzycznej Audioriver bez porządnego afterparty od 22:00 do białego rana. Oprócz Function na scenie Pin-Up Studio pojawi się również duetAdriatique z Zurichu oraz polski support, który nie został jeszcze ujawniony. Za wizualizacje odpowiadać będzie poznański kolektyw .wju.

Wszystkie poprzednie edycje konferencji oraz Afterparty zostały wyprzedane jeszcze przed rozpoczęciem wydarzeń, dlatego warto zaopatrzyć się w bilety już teraz – naprawdę warto!

Kiedy: 7 marca (sobota)
Gdzie: Warszawa, Uczelnia Łazarskiego – wejście C, aula 38 (ul. Świeradowska 43)
Start: 13:30
Wstęp: Konferencja: 10 PLN, Afterparty: 25/35 PLN

zobacz także

dodaj komentarz

Ładowanie ...