Lana Del Rey postanowiła dorzucić swoje 3 grosze do walentynkowych nowości. Właśnie wczoraj pojawił się najnowszy klip do utworu Burning Desire. Piosenkę można znaleźć na reedycji jej debiutanckiej płyty – Born To Die The Paradise Edition. Pod warunkiem, że kupi się ją w formie cyfrowej, a dokładniej w sklepie iTunes.

Sam obraz jest w połowie teledyskiem i w połowie reklamą. Wokalista została jedną z głównych twarzy kampanii reklamowej nowego modelu Jaguara F-Type. Klip jest przepełniony akcentami typowymi dla klipów Lany – puste sale, wieczorowe suknie i filmowe urywki z życia amerykanów w stylu vintage, które nijak nie są ze sobą powiązane. Całość przeplatają dynamiczne ujęcia czerwonego, pędzącego samochodu.

Do kampanii promocyjnej nowego Jaguara, oprócz Lany przyłączył się również Ridley Scott. Reżyser takich hitów, jak Obcy, Gladiator, czy Prometeusz nagrał krótki film, zatytułowany Desire, w którym zostanie wykorzystana najnowsza piosenka artystki. 

Nie ma więcej wpisów