Konferencja Muzyka a Biznes w Południku Zero
Coroczne wydarzenie łączące branżę muzyczną i biznes odbędzie się w sobotę 17 maja.
Klasycznie na wiosnę jedna z sobót to konferencja Muzyka a Biznes organizowana przez członków Niezależnego Miesięcznika Studenckiego „Magiel”. O poprzednich edycjach pisaliśmy na naszych łamach. Tym razem wydarzenie przenosi się do nowej lokalizacji. Konferencja odbędzie się w warszawskim Południku Zero, klimatycznym miejscu z podróżniczą duszą. Znamy już pełny harmonogram osiemnastej edycji konferencji i zaproszonych gości.
Impreza zacznie się od panelu Sponsoring i product placement w teledyskach, podczas którego wypowiedzą się Mikołaj Matyjasek (reżyser, operator, montażysta) i Zbigniew Niedziałek (współwłaściciel agencji marketingu muzycznego Starship). Następnie zostanie poruszony kolejny temat: Festiwale od kuchni. O Wydawaniu niezależnym porozmawiają Natalia Zalewska (Delphy Records) i Groh (JuNouMi). Panelem mocno na czasie z pewnością będzie Muzyka a TikTok. W rolach głównych ZALEŚ (songwriter, artysta, twórca internetowy i ambasador Spotify Radar) i Artur Klimczak (social media manager w Kayax). A pod koniec będzie się można dowiedzieć o tym, jak przebić się w branży: Selekcja talentów – kulisy pracy A&R Managera. Wisienką na torcie będzie listening session, w ramach którego eksperci ocenią wyselekcjonowane, nadesłane wcześniej utwory. Głos zabiorą Almira (pianistka, kompozytorka i wokalistka) oraz Michał Wrzos (producent, songwriter i wokalista).
Konferencja Muzyka a Biznes odbędzie się w tę sobotę, 17 maja, w Południku Zero przy ul. Wilczej 25. Start o godzinie 13:00. Więcej szczegółów na Facebooku. Wydarzenie objęliśmy naszym patronatem.
Pełny godzinowy program imprezy prezentuje się następująco: